Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 16 november 2016 interview

8.8

Het is een hele mooie accommodatie en het staat tegenover een kinderboerderij. Het is kleinschalig wonen. Ze hebben meer bewoners geplaatst in de huiskamer vanwege de bezuiniging. Toen er minder bewoners in de huiskamer zaten, hadden de verzorgers wel meer tijd voor de bewoners. De meisjes hebben het hartstikke druk, maar ze proberen wel tijd voor ons te maken als wij op visite komen voor mijn moeder. De huiskamers grenzen aan een centrale hal. De bewoners kunnen niet naar buiten, maar ze kunnen wel rondlopen. Ze hebben ook mooie posters aan de muur geplakt, zodat de bewoners niet het gevoel hebben dat ze tegen een muur aan lopen. In de hal hebben ze ook tafels en zitjes staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.