Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 15 november 2016 interview

8.3

Ik vind dat de verzorging lang gewacht heeft om de zorg over te nemen. Toen deze eenmaal over genomen was, ging dat goed. Er heeft wel eens een stagiaire mijn moeder zelf haar persoonlijke verzorging laten doen, dat ging niet helemaal goed. Ik vind de omgang met de medewerkers goed. Ze bejegenen mijn moeder positief en komen keurig langs als het nodig is. Ze wordt ook geholpen met de persoonlijke verzorging. Als het nodig is, word ik gebeld door de verzorging. Mijn moeder heeft een licht appartement. Ze beschikt over een riante kamer met een keukentje. Daarnaast heeft ze haar eigen slaapkamer met badkamer en een groot balkon. Deze zijn goed toegankelijk en ze kijkt uit over een bos. Ik vind het prachtig. Ik krijg één keer per vier weken informatie over een blad per mail. Maar ook over activiteiten. Mijn moeder krijgt deze informatie op papier. Als je binnen komt, voel je je welkom. Het is een goed huis. Er wordt veel georganiseerd voor de bewoners. Mijn moeder heeft het druk met activiteiten, zoals bingo, handwerk en gymnastiek. Zo komt ze onder de mensen, dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.