Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 16 november 2016 interview

8.2

Ik zie dat er ontzettend veel inzet en inleving is naar mijn moeder toe. Dat er wel eens wat aan schort komt naar mijn mening door de bezuinigingen in de zorg. De bezuinigingen in de zorg is een enorme belasting naar de medewerkers toe. Ik heb er dus volledig begrip voor dat er wel iets in bijvoorbeeld de communicatie mis kan gaan. Het tehuis ziet er perfect uit en er wordt voldoende voor de bewoners gedaan en georganiseerd. Ik zeg wel eens tegen mijn moeder "Je zit gewoon in een resort". Het tehuis is gelegen in een prachtige omgeving. Ik merk dat de medewerkers oprecht begaan zijn met mijn moeder. Als er iets met mijn moeder aan de hand is, springen de verzorgers daar direct op in. Je kunt als mantelzorger zonder afspraak binnenlopen in het kantoor en je krijgt dan direct een adequaat antwoord op je vragen. Ik stel dit zeer op prijs. Ik merk nog wel eens dat de afspraken die worden gemaakt niet altijd worden meegenomen in de rapportage en dat vind ik niet prettig. Ik denk dat dit te maken heeft met de hoge werkdruk. Het tehuis en het personeel zit verder perfect in elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.