Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 16 november 2016 interview

7.7

Indien wij als familie praten over de dingen die niet perfect lopen, dan vinden wij altijd een luisterend oor bij het personeel. Ze proberen dan de dingen weer beter te doen dan tevoren. De informatievoorziening loopt naar wens via internet. Alles gaat per mail, en daar zijn wij tevreden over. Ik vind dat de zorg van tijdelijke medewerkers wel eens wat rommelig verloopt, maar deze medewerkers worden dan ingezet omdat een vaste medewerker ziek is, of omdat het druk is door bijvoorbeeld feestdagen. Ik begrijp dat dit soms niet anders kan. Wij zijn tevreden over de instelling. Ik heb het idee dat onze moeder hier een goede oude dag heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.