Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 17 oktober 2017 interview

8.2

Mijn moeder krijgt de juiste zorg. Dat merk ik aan alles. Ze wordt consequent beziggehouden. Er is elke dag een programma met activiteiten. De verzorgenden staan continue voor haar klaar. Mijn moeder heeft een bel waar ze op kan drukken. Ze moet geholpen worden als ze naar het toilet wil en dat doen de verzorgenden binnen een redelijke tijd. De verzorgenden controleren haar gezondheid wekelijks en passen de zorg op tijd aan. Ze houden ons goed op de hoogte. De terugkoppeling is gewoon perfect en dat vind ik belangrijk. De accommodatie ligt in een prachtige omgeving. Het is bosrijk en ligt dichtbij het dorp. Het is allemaal vernieuwd en voldoet aan de eisen van deze tijd. Ik zou deze zorginstelling zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.