Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 17 oktober 2017 interview

8.2

Mijn vader eet en drinkt beneden in de gezamenlijke ruimte. Mijn vader heeft het hier ontzettend naar zijn zin. Hij geniet van alles en vindt alles leuk. Hij heeft een goed contact met de medewerkers. Hij doet mee met activiteiten zoals sjoelen of jeu des boules. Deze week was het de week van bewegen. Als er maar wat in het huis te doen is, mijn vader is er bij. Het is een prachtig gebouw. Het oogt mooi en het heeft een vriendelijke uitstraling. Mijn vader heeft een eigen kamer met sanitair. De schoonmaak doet hun best, maar een keer in de week is eigenlijk te weinig. Ik merk dat daar echt op bezuinigd is. Het eten smaakt altijd lekker. Het is altijd goed volgens mijn vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.