Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 18 oktober 2017 interview

7.5

Mijn vader heeft het hier goed, hij wordt goed behandeld. Als ik er kom dan is hij altijd tevreden. De afspraken verlopen allemaal goed. Mijn vader heeft een mooie ruime lichte kamer. Hij heeft een balkon met een mooi uitzicht. Hij heeft een eigen badkamer en dat vind ik heerlijk. Er wordt in de gezamenlijke woonkamer gegeten, mijn vader is tevreden over het eten. Over het algemeen worden er leuke dingen gedaan. Mijn vader vindt bijvoorbeeld de bingo erg leuk of een kaartspelletje. Er zijn heel veel vrijwilligers die helpen bij de activiteiten. De omgeving is hartstikke mooi, je kunt er erg leuk wandelen. Ik zou het wel fijn vinden als er wat meer parkeergelegenheid zou komen, nu moet ik heel vaak zoeken naar een plekje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.