Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 15 november 2016 interview

9.2

Mijn vader woont er nu een aantal jaren. De begeleiding die wij en mijn vader kregen bij het overlijden van mijn moeder was perfect. Ik kan niets bedenken wat negatief was. Er worden regelmatig activiteiten voor de bewoners georganiseerd. Ze kunnen er elke dag heen. Ze worden opgehaald door de vrijwilligers. De bewoners hoeven zich niet te vervelen. Dit vind ik perfect. Er word goed aan de bewoners gedacht. Na mijn idee hoeft niemand zich alleen te voelen. De medewerkers zijn vriendelijk en gaan goed met de bewoners om. Als je binnenkomt wordt je goed ontvangen. Ik vind het een heel gastvrije instelling. In mijn ogen is er op de afdeling vierentwintig uur controle. Er wordt heel goed op de bewoners gelet. Dit doen ze op een goede manier. Dit vind ik positief. Als er iets is dan bellen ze mij altijd netjes keurig op. Dit vind ik perfect. Mijn moeder woonde daar ook. Ze vond het prachtig. Ze had het idee dat ze daar woonde en ze vond dat ze leuke buurmeisjes had. De afspraken worden nagekomen. Ik hoef er zelf niet achter aan te gaan. Dit vind ik goed. De bewoners eten gezamenlijk en ze wachten netjes op tot dat iedereen klaar is. Ze krijgen ook een toetje. Dit vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.