Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 16 november 2016 interview

Qua een zorgplan heb ik nog niets gezien. Wel zijn er een aantal besprekingen geweest en hier werden bepaalde aspecten besproken. Ik ben op de hoogte dat er een zorgplan is/wordt gemaakt, maar hierin zijn nog geen afspraken over gemaakt. De vaste medewerkers geven de goede verzorging en zijn ook op de hoogte welke zorg zij moeten verlenen. Maar er is veel wisseling in het team. Er komen dan invalkrachten een aantal keer werken. Zij zijn niet volledig op de hoogte van de verzorging en informatie. Hierdoor moet ik een wat lager cijfer geven op het aspect informatie. Wanneer het team met een vast team werkt, kan hier een hogere beoordeling voor gegeven worden. Verder vind ik de accommodatie een mooie open ruimte. Het is een transparant gebouw. De woonruimte is ruim en heeft een aparte bad, slaap en woonkamer. Het wordt ook goed schoongemaakt. Ik ben hier erg tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.