Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk - Hoogeveen op 21 november 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het bevalt mij hier erg goed, maar ik woon natuurlijk liever gewoon thuis. Maar omdat ik verzorging nodig heb moet ik hier wel wonen. Dat doen ze over het algemeen wel goed. Maar er zit wel verschil in. De een is beter dan de ander. Sommige doen hun werk echt met passie en anderen zijn wat meer afstandelijk. Wel vriendelijk. Maar ik moet wel regelmatig op ze wachten als ik bel. Dat komt ook omdat ze met te weinig mensen dit werk moeten doen. Vooral 's morgens hebben ze het geweldig druk omdat er dan veel mensen tegelijk uit bed moeten worden gehaald. Met mijn appartement ben ik best tevreden. Lekker ruim en alles is aanwezig. Een aparte, ruime, badkamer en een mooie grote slaapkamer en ook nog een logeerkamer. Ik vermaak mij elke dag met mijn hobby. En ik word regelmatig eens een dagje op gehaald door mijn familie. Ik krijg ook regelmatig bezoek. Ik verveel mij nooit. Ik heb het prima naar mijn zin en hoop hier nog lang te mogen wonen. Ik ben een tevreden mens.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.