Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk - Hoogeveen op 21 november 2018 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het huis is fantastisch. Vanaf de eerste dag voel ik mij thuis en op mijn plaats. En dat heeft alles te maken met mijn goede verzorging die ik hier krijg. Iedereen is lief en aardig voor mij. Als ik bel dan komen ze direct, ook 's nachts. Geen enkele klacht daarover. Ook mijn appartement is groot genoeg voor mij alleen en erg luxe ingericht. Ik heb een mooie grote slaapkamer en een logeerkamer. Erg fijn allemaal. En een mooi uitzicht over de straat. Er is altijd wat te zien. En ik mag graag lezen en puzzelen en ook wel TV kijken. Vooral documentaires, want daar steek je nog eens iets van op. Ik verveel mij nooit. De dagen vliegen om. Ik hoop dat ik hier nog lang mag wonen.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.