Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk - Hoogeveen op 21 november 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hier vanaf het begin en ik ben hier heel erg gelukkig. Ik word hier geweldig goed verzorgd. Iedereen is vriendelijk en ik word met respect behandeld. Ik ben echt op mijn plaats hier. Ik heb bovendien een geweldig appartement. Het is ruim en licht. Ik heb een mooi uitzicht. Ik ga ook nog wel regelmatig op stap met mijn rollator. Samen met de buurvrouw even naar een terrasje of naar de markt. En ik mag graag handwerken en breien. En ik krijg veel bezoek. Ik kijk al een maar TV voor het journaal. Ik mag ook graag lezen. Ik verveel mij geen moment. Ik kan al mijn problemen gelukkig bespreken met mijn familie. Het personeel heeft daar geen tijd voor. Ik woon hier elke dag met heel veel plezier en hoop hier nog lang te mogen wonen.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.