Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk - Hoogeveen op 2 oktober 2018

9.8

Ik schrijf dit voor mijn vrouw,omdat ze zelf niet meer kan schrijven. Ik ben uitermate tevreden over de geboden zorg in 'Bilderdijk'. Ik ben niet de gemakkelijkste mantelzorger maar heb altijd open en eerlijk kunnen overleggen met de verzorging als er in mijn ogen dingen niet goed gingen. Er werd goed naar mij geluisterd. Bovendien werkt Bilderdijk met het OER-principe, waarbij de cliënt de regie houdt over zijn eigen leven. Het leven wat hij of zij leefde voor de opname in het verpleeghuis, wordt zoveel mogelijk gecontinueerd in het verpleeghuis.Mijn vrouw leed aan Cadasil een genetisch bepaalde ziekte die onherroepelijk tot de dood lijdt. Door mijn studie over deze ziekte en mijn ervaring met mijn schoonmoeder hebben de verpleging en ik mijn vrouw tot een goed einde mogen begeleiden. Niets dan lof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Bilderdijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.