Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst

Rondweg 97 7825 TC Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 8 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging vind ik heel erg goed. Ze helpen me overal mee en dat doen ze altijd met een vriendelijk gezicht. Ze zijn altijd erg netjes en correct tegen mij. Geen klagen. Ook als ik eens ergens mee zit komen ze bij mij en kunnen we daar over praten. Dat vind ik heel erg fijn. Ook gemaakte afspraken worden altijd goed nagekomen. Ze doen wat ze beloven. Ik ben hier al heel lang en ik ben heel erg blij met de manier waarop ik mijn leven hier kan leiden. Ik ben vrij om overal naar toe te gaan en als ik hulp nodig heb zijn ze er voor mij. Ik voel mij echt op mij plek hier. Ook het eten vind ik heerlijk. Elke dag wat anders. We eten gezamenlijk in de huiskamer. Erg gezellig allemaal. Ik heb een goede plek hier. Ik heb bovendien een gezellige kamer waar ik graag mijn eigen dingetjes mag doen. TV kijken of computeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.