Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 21 december 2017 interview

8.7

Er is een zorgplan gemaakt en daar wordt meestal wel rekening mee gehouden. Het komt weleens voor, dat er iets niet zo gaat, zoals het in het in het zorgplan staat. Dat komt vaak door de jongere medewerkers die stage lopen vind ik. Gelukkig komt dit maar heel zelden voor. De kwaliteit van de verpleging vind ik prima en het effect daarvan ook. Ik vind dat de medewerkers allemaal lief zijn voor mijn broer. Mijn broer houdt wel van een praatje en daar wordt rekening mee gehouden. Ik vind niet dat de zorg aansluit op wat ik belangrijk vind, dat komt omdat mijn broer een ziekte heeft die wat lastig te verzorgen is. Ik kan altijd bij mijn vaste contactpersoon terecht, ik mag hem altijd bellen en mailen. Het gebouw is nog vrij nieuw, het bestaat pas zeven jaar. Mijn broer heeft een mooie, grote kamer. Hij heeft een mooie eigen badkamer. Het gebouw staat op een heel groot terrein wat aangelegd is met allemaal vijvers en mooie parken. Er zijn iedere dag activiteiten. Mijn broer gaat naar de bingo en doet mee aan sjoelen en handwerken. In de avond is er regelmatig een optreden of een filmavond. Ik vind alles hier goed in orde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.