Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 21 december 2017 interview

7.7

Het gebouw is mooi, prettig en nieuw. Wat mij opvalt is dat de instelling veel aandacht besteedt aan het versieren van het gebouw, afhankelijk van de tijd in het jaar. Ik vind het altijd prettig binnenkomen. Ik vind het een fijne lichte energie in de instelling waar veel zieke en ellende is. Verder is het restaurant toegankelijk voor iedereen en wat mij opvalt is dat de eerste kopje koffie altijd gratis is. Ik vind het heel attent van ze. Wat ik jammer vind is dat mijn broer gehorige wanden heeft in zijn kamer. Voor hem was het handiger geweest als de tussenmuur iets beter geïsoleerd was. Verder vind ik dat het personeel vriendelijk en aardig is voor hem. De omgang vind ik goed en prettig. Ook de receptie is altijd aardig, dat vind ik belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.