Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 24 februari 2018 interview

6.5

Het is weleens moeilijk om afspraken te maken omdat met name flexwerkers worden ingezet. Ze gaan wel leuk met mijn partner om en ze maken een grapje met hem. Ze begrijpen hem heel goed. Dit ligt ook aan mijn partner, omdat hij nooit ontevreden is. Mijn partner ziet er ook altijd netjes uit, maar ze zouden hem nog wel extra mogen douchen. Er mag ook iets meer tijd in hem gestoken worden en ze zouden hem meer kunnen stimuleren om te gaan bewegen. Als ik iets vraag dan staan ze altijd voor mij klaar, maar dit geldt niet voor de flexwerkers. De huiskamer binnen de accommodatie vind ik niet gezellig. Het eten is vaak hetzelfde en hier zou meer variatie in gebracht kunnen worden. Er is ook niet altijd voldoende eten beschikbaar. Tenslotte mag de accommodatie wel wat schoner zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.