Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst

Rondweg 97 7825 TC Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 8 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben niet zo tevreden over mijn verpleging. De normale dingen, zoals het wassen en douchen, gaan wel redelijk goed. Maar de dingen eromheen vind ik niet zo geweldig. Alles moet vlug, omdat overal te weinig tijd voor is. De oorzaak is te weinig personeel. Ook afspraken worden wel eens vergeten of verplaatst naar een ander tijdstip, zonder dat ik daar van op de hoogte ben. Er wordt wel veel voor ons georganiseerd. Ik kan niet aan alles meedoen, maar er is genoeg te doen. Mijn kamer ben ik tevreden over. Hij is niet groot, maar alles is aanwezig. Alleen jammer dat ik mijn badkamer moet delen. Ik heb een vrijwilliger die vaak bij mij komt en waar ik alles mee kan bespreken. Die is voor mij goud waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.