Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst

Rondweg 97 7825 TC Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 8 januari 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben ontzettend blij dat ik hier woon. De wetenschap dat als ik hulp nodig heb, dat er dan mensen zijn die mij komen helpen, dat geeft een soort rust en dat draagt weer bij aan de kwaliteit van mijn leven. Ik heb een fantastische woonruimte, het enige nadeel is, dat ik het wel een wat donkere ruimte vind. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze geven mij een huiselijk gevoel, ze zijn vriendelijk en beleefd. Ze mopperen ook nooit. Ook geven zij een deskundige verzorging, ze weten goed om te gaan met de hulpmiddelen die nodig zijn voor mijn verzorging. Ze hebben ook persoonlijke aandacht voor mij, vragen hoe het met mij gaat en komen dan ook even bij mij zitten voor een gesprekje en ze lopen nooit zomaar bij mij weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.