Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 19 december 2016 interview

7.5

Ik heb een coördinator voor mijn moeder en die doet goed haar werk. Ik ben zeer tevreden over haar. Ik word goed op de hoogte gehouden als er wat met mijn moeder aan de hand is. Mijn moeder was ziek en ik werd hierover goed over geïnformeerd en er werd goed overlegd en er werd goed gehandeld. Er zou een wijziging plaatsvinden in het medicijngebruik van mijn moeder. Dit is niet goed doorgekomen van arts naar uitvoerende. Ik heb dit geconstateerd en hier is verder goed op gereageerd en het is uiteindelijke goed gekomen. De gezamenlijke woonkamer is huiselijk ingericht. Zij komt hier iedere dag en gaat hier graag naartoe. Hier wordt ook gezamenlijk gegeten. Er is ook de mogelijk om op haar eigen kamer te eten, met het bezoek. Hier doen ze niet moeilijk over. Twee keer per jaar vindt er een evaluatiegesprek plaats. Hier zijn zij ook strikt in. Ik ervaar dit als goed, nuttig en prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.