Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 9 januari 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat er veel activiteiten georganiseerd worden. Er word namelijk drie keer per dag een activiteit aangeboden. Activiteiten zoals op sportgebied, gezelschap spelletjes spelen, koken en bakken. Tijdens de feestdagen worden er speciale activiteiten georganiseerd. Zoals tijdens de kerst kan mijn moeder kerstkoekjes bakken. Ook is er dan een kerstmarkt of tijdens de voorjaar een voorjaarsmarkt. Daarnaast vind ik dat mijn moeder een goede verzorging krijgt. Het vaste personeel probeert zoveel mogelijk te doen aan de verzorging. Wat ik wel jammer vind, is dat er te weinig personeel aanwezig is. Hierdoor worden er vele stagiairs ingezet. Ik vind daardoor dat de verzorging van mijn moeder soms verslapt wordt. Door te weinig personeel en meer stagiaires, kan mijn moeder niet altijd geholpen worden bij haar uiterlijke verzorging. De stagiaires zijn namelijk hier niet bevoegd. Het is ook een enorm verschil wanneer een vaste medewerker met veel ervaring mijn moeder verzorgd of een jong iemand die nog op school lerend is. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er vaak wisseling is in de arts die hier werkzaam is. Ieder jaar wordt er namelijk gerouleerd. Mijn moeder went dan net aan een arts en dan komt er weer een nieuwe. Verder ziet de accommodatie er prima uit. Alles is begaanbaar en toegankelijk met een rolstoel. Ook is er een grote parkeerplaats aanwezig. Verder heeft mijn moeder samen met haar afdeling een eigen groentetuin en dat vind ik heel leuk voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.