Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 21 december 2016 interview

7.3

Ik vind de accommodatie er goed uit zien. Ik vind alleen dat er niet altijd goed wordt schoon gemaakt. Mijn moeder woont op de gesloten afdeling. De medewerkers houden mij op de hoogte van alles wat hier gebeurd via de telefoon. Als ik ter plaats ben krijg ik daar ook de informatie over mijn moeder en dat vind ik allemaal goed gaan. Ik vind dat de medewerkers alles doen voor mijn moeder om het haar naar de zin te maken. Ze zorgen bijvoorbeeld voor praktische dingen zoals dat haar was weer op haar kamer komt. Verder proberen ze mijn moeder er goed verzorgd te laten uitzien. Ze regelen bijvoorbeeld ook dat mijn moeder naar de kapper gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.