Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst - Emmen op 21 december 2016 interview

7.5

Mijn moeder woont hier een aantal jaar. De laatste paar jaar is de zorg een stuk minder door personeelstekort. De verzorging is heel goed. Als ik iets doorgeef of een afspraakje wil maken dan wordt dat gelijk dezelfde dag gedaan. Dat vind ik heel netjes en heel goed. Er zijn een paar medewerkers die aandacht hebben voor mijn moeder en heel lief zijn. Er zijn er bij die daar anders mee om gaan. Dat merk ik ook aan mijn moeder. Ze houden de tijd bij en dat werkt in mijn ogen niet. Dat neem ik de hogerhand heel kwalijk, niet de medewerkers zelf. Als er dan geen aandacht is, dat doet me dan zeer. De informatie is goed. Ik krijg overal brieven over of ik word gebeld. Ik heb een contactpersoon en die is hartstikke goed voor mijn moeder en ik kan mijn vragen bij haar neerleggen. De kamer van mijn moeder is netjes, maar schoon kan beter. Ik neem, wat dat betreft, zelf meer in de hand. Het is er gezellig maar het kan beter, wat mij betreft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.