Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 17 oktober 2017 interview

De afspraken zijn nog nooit misgegaan. We hebben goede contacten met de verzorgenden. De verpleging vind ik hartstikke goed. Mijn man wordt fantastisch geholpen. Hij is altijd keurig schoon. De medewerkers hebben respect voor hem. Mijn man had een periode waarin hij heel slecht kon lopen. Toen hadden ze gelijk een valmatras en sensor voor hem geregeld. De verzorgenden gaan weleens met hem wandelen. Ze nemen hem soms ook mee naar het tuincentrum. In het midden van de accommodatie is er een heel groot overdekt plein. Daar wordt ook weleens wat georganiseerd. Wij kunnen daar als familie ook aan deelnemen. Mijn man heeft een eigen kamer. Dat vind ik perfect. Hij kan in de accommodatie vrij rondlopen. Ik vind het heel fijn dat hij hier woont. Als ik later dement zou worden, zou ik hier ook terecht willen komen. Ik vind het eten goed. Ze hebben in de middag soep en brood en in de avond hebben ze warm eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.