Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 16 november 2016 interview

9.3

De lijntjes zijn heel kort. Er wordt adequaat meegedacht. Problemen die de medewerkers zelf constateren koppelen ze gelijk terug. Er is onmiddellijk actie als ik iets aangeef. Er is grote aandacht voor de zorgbehoefte, specifiek bij moeilijke momenten. De medewerkers maken een praatje en betrekken mijn vader actief bij de interne activiteiten. Het zijn ruime appartementen met alle noodzakelijke faciliteiten en genoeg ruimte voor eigen inrichting. Elke dag is er een activiteit. Er is regelmatig een extern uitje. Aan de feestdagen wordt speciaal aandacht besteed. Voor mij is het belangrijk dat er ook aandacht is voor fysieke activiteiten en die zijn voldoende aanwezig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.