Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 17 oktober 2017 interview

8.5

De medewerkers doen altijd heel goed hun best. De ontvangst vind ik heel gastvrij. Iedereen zegt elkaar netjes gedag. In de ontvangstruimte zitten altijd mensen gezellig koffie te drinken. Dat geeft mij een goed gevoel. Als een medewerker iets verteld, dan vind ik de uitleg heel duidelijk. Er wordt regelmatig informatie gedeeld. Mijn kennis die daar woont is heel tevreden. Hij vindt de medewerkers heel aardig en het eten vindt hij heel goed. Dat vind ik fijn, want het eten is toch een hoogtepuntje van de dag voor hem. De zorg die hij krijgt vind ik goed. Hij wordt regelmatig verschoond en als ik daar kom, dan ziet hij er altijd netjes uit. Ik vind dat het personeel veel voor hem regelt, onder andere de pedicure en de kapper.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.