Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 15 november 2016 interview

6.3

De medewerkers nemen niet altijd de tijd voor mijn ouders. Mijn ouders moeten pillen in nemen en dit wordt op tafel neergelegd. Dit vind ik slecht, omdat ze het risico lopen dat ze het niet innemen of de verkeerde pillen innemen. Soms vergeten ze mijn vader. Ik vind het niet erg, maar voor mijn vader is het wel vervelend. Gelukkig gebeurd dit niet vaak. Ik begrijp dat ze niet altijd de tijd hebben in verband met de werkdrukte. De informatie die ik tot nu toe heb gekregen is duidelijk en voldoende. Afspraken worden nagekomen. Bijvoorbeeld wordt mijn vader op tijd klaargemaakt om opgehaald te worden met de taxi. Hij wordt op tijd opgehaald en is op tijd weer klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.