Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 15 november 2016 interview

De medewerkers zijn zorgzaam. Als ze tijd over hebben dan maken ze een praatje met mijn moeder. Of als ze verdrietig is. Daar is ze zelf heel tevreden over. Als er echt iets aan de hand is, dan word ik gebeld. De informatie is tot nu toe niet relevant voor mij. Mijn moeder is zelf aardig kras. Mijn moeder moest vorig jaar naar een revalidatie centrum maar ze wilden haar in de instelling houden. Ze wilden haar daar behandelen, dat is goed bedoeld maar dat had niet gelukt vanwege de intensiviteit van de revalidatie. Als mijn moeder gaat koffie drinken in de Paasbergen zelf, dan is het daar altijd keurig netjes en schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.