Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen

Paasbergen 1 7873 BE Odoorn
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De verpleging doet het helemaal prima. Ik probeer mij nog zoveel mogelijk alleen te redden, maar dat lukt niet altijd. Ik hoef dan maar te bellen en ze zijn er. Daar heb ik geen klachten over. Ik krijg alle informatie op een blaadje op mijn kamer. Heel duidelijk allemaal. Als ik afspraken maak, met mijn zorgcoördinator bijvoorbeeld, dan worden die altijd keurig nagekomen. Alles wordt hier in overleg gedaan. Ze vragen ook altijd of ik ergens mee instem als ze wat hebben gewijzigd in mijn dagelijkse bezigheden. Bijvoorbeeld als de tijden waarop ik gedoucht wordt worden gewijzigd, gaat dat altijd in overleg. Ik krijg in ieder geval inspraak en dat vind ik wel erg belangrijk. Het gaat tenslotte over mij. Het eten is redelijk goed. Ik was het thuis wat anders gewend, maar ik begrijp ook wel dat er geen enkele kok is die kan koken zoals iedereen het thuis gewend was. Dus ik ben ook daar wel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.