Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 17 oktober 2017 interview

9.2

Het gebouw staat aan de rand van het dorp. Ik vind de ligging heel mooi. Mijn moeder heeft een ruime kamer met eigen douche en toilet. Mijn moeder kan goed met haar rollator en rolstoel bewegen in haar kamer. Dat vind ik prettig. Mijn moeder kijkt vanuit haar kamer op het bos en de mooie tuin. In de tuin lopen ook kippen. Dat vindt zij leuk. Als er ook maar iets is met mijn moeder, word ik gebeld of gemaild. Dat vind ik uitstekend. Ieder half jaar hebben wij een zorggesprek. Ik vind het fijn dat wij dan precies weten hoe het met mijn moeder gaat. Ik vind de verzorgenden altijd vriendelijk. Mijn moeder wordt heel correct behandeld en netjes met mevrouw aangesproken. Dat vind ik fijn. Mijn moeder wordt ook gezellig beziggehouden met sjoelen, spelletjes doen of zingen. Zij vindt het leuk om mee te doen. De verzorgenden zetten geregeld een lekker hapje of fruit klaar in de gezamenlijke woonkamer. Dat vindt mijn moeder prettig. Er is een huisartsenpost en winkel met een ruim assortiment in het gebouw. Dat vind ik heel makkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.