Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 17 oktober 2017 interview

7.3

Het is al een paar keer fout gegaan met de zuurstoftank van mijn kennis. Ik heb al een paar keer gehad dat ik mijn kennis mee naar huis nam en er dan werd gezegd dat de zuurstoftank vijf uur mee kan. Na twee uur werd mijn kennis erg beroerd en toen ik de zuurstoftank controleerde bleek hij helemaal leeg te zijn. Dat is twee keer gebeurd. Mijn kennis heeft een mooie kamer, ze heeft een eigen badkamer en een keuken. Mijn kennis zegt dat ze het hier wel naar haar zin heeft. Mijn kennis wordt hier liefdevol behandeld. Op woensdagmiddag gaat ze naar handenarbeid en zondagmiddag naar een muziekmiddag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.