Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 16 november 2016 interview

7.7

Ik heb bewust voor mijn vader voor dit verzorgingshuis gekozen. Omdat het kleinschalig is. Het voelt voor mijn familie en mij iedere keer opnieuw weer heel goed als wij hier komen. Vanwege de persoonlijke aandacht naar mijn vader en naar mij toe. Ik merk dat aan de wijze waarop het personeel constant met de patiënten bezig is en dit steeds met een glimlach doet. Het personeel past goed op mijn vader en daar ben ik als kind heel blij om. Het overleg is altijd goed en als er iets is, word ik onmiddellijk op de hoogte gebracht. Wat ik goed vind is dat mijn vader niet alleen over een eigen kamertje, maar ook over een gezamenlijke huiskamer kan beschikken. Over het algemeen is het netjes en schoon en de accommodatie ligt in een mooie omgeving. Wat ik het belangrijkste vind is dat mijn vader het hier enorm naar zijn zin heeft en er zich thuis voelt. Dus wat mij betreft kan de zorginstelling gewoon zo op de ingeslagen weg verder door blijven gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.