Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen

Paasbergen 1 7873 BE Odoorn
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat de dames van de verpleging een dikke pluim verdienen. Ze moeten vaak onder moeilijke omstandigheden hun werk doen. Het is altijd druk. Er is continu te weinig personeel en ze lopen de hele dag bijna hard om alles op tijd klaar te hebben. Nooit geen tijd om eens even rustig aan te doen. En dan nemen ze ook nog vaak even de tijd om mijn verhaal aan te horen en een dolletje te maken. Respect voor deze dames. Ik heb, vind ik, een hele mooie kamer waar ik best tevreden over ben. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Een mooie slaapkamer en badkamer. Een keukenblok met een magnetron en koffiezetapparaat. Ik red mij daar wel mee. Ik doe ook nog mijn eigen was en heb ook een wasdroger in mijn appartement. En wat ik zelf niet kan helpen ze mij mee. De meeste afspraken gaan via mijn dochter en dat levert nooit problemen op. Ik voel me hier best op mijn gemak en als ik geen grote lichamelijke ongemakken krijg, hoop ik hier nog lang te mogen verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.