Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen

Paasbergen 1 7873 BE Odoorn
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind mijn kamer hartstikke goed. Ruim genoeg en een prachtig uitzicht op een weiland met paardjes en de straat. Ook over de medewerkers heb ik geen aanmerkingen. Ze doen hun werk altijd prima en met een vriendelijk gezicht. Mijn kamer wordt een keer per week schoongemaakt, en dat moet in een uurtje gebeuren. Dus dat is wel erg krap. Maar ik doe zelf ook nog wel wat en soms springen de kinderen een beetje bij. De informatie die we krijgen is altijd ruim voldoende. Alles staat aangeplakt in de lift en 's morgens onder de koffie wordt het meestal ook nog wel verteld. En als ik eens ergens over praten wil is er altijd wel een luisterend oor beschikbaar. Dan gaan ze wel even bij mij zitten en horen ze mijn verhaal aan. Dat is wel fijn dat ze daar de tijd voor nemen, want ze hebben het er eigenlijk te druk voor. Ik voel mij prima op mijn plaats hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.