Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 15 november 2016 interview

6.7

Mijn moeder woont er nu twee jaar. In het begin hebben wij hebben meerdere malen gesprekken gehad met de manager. Naar mijn idee werd er niets gedaan met wat er besproken werd. Nu gaat het beter. Ze bellen mij nu vaker op. Bijvoorbeeld als ze naar de dokter moet of als er iets met haar gebeurd. Dit vind ik heel fijn. Na mijn idee wordt de zorgplan niet nagekomen. Ik vind dat het niet goed word nagelezen. Bijvoorbeeld staat de zorgplan op kantoor. Je onthoud niet wat er allemaal instaat. Tegen de tijd dat je bij de bewoner bent ben je alles al vergeten. Dit vind ik niet goed. De medewerkers zijn vriendelijk. Daar kan ik niets over zeggen. De informatie die ik krijg is duidelijk. Wij krijgen regelmatig brieven. Als ik iets door geef aan de medewerkers dan lees ik er niets over in de rapportage. Dit vind ik jammer. De huiskamer waar ze zitten vind ik klein. Bijvoorbeeld zitten ze met zes personen in een rolstoelen aan een tafel met het avond eten. Dit vind ik niet gezellig en het is teveel. Ik zit zelf in de zorg. Wij signaleren soms meer dan een medewerker die daar werkt en dat vind ik erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.