Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 18 oktober 2017 interview

7.0

We hebben iets afgesproken samen met de verzorgenden, maar daar houden ze zich nu al meerdere keren niet aan. Ik vraag mij af waarom die afspraken er zijn, als ze niet nagekomen worden. De verzorgenden zijn wel altijd heel begripvol en voorkomend. Ze overleggen ook met ons. We worden bijvoorbeeld op de hoogte gehouden over gesprekken met de gehoorspecialist. De verzorgenden zijn heel lief voor mijn schoonmoeder. Als mijn schoonmoeder ergens mee zit, geven ze haar toch een beetje extra aandacht. Ze gaan dan wat vaker naar haar toe om te kijken hoe het met haar gaat. Dat vind ik echt fijn. Dat scheelt ons een stukje zorg. De accommodatie is open en toegankelijk is. Ik vind het fijn dat er een huisarts in het gebouw aanwezig is. Er is aandacht voor wat de ouderen leuk zouden kunnen vinden. Er is namelijk een belevingstuin gemaakt. Ze hebben ook een terras waar je lekker kunt zitten en kunt zien wat er in de omgeving gebeurd. Dat vind ik wel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.