Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen - Odoorn op 2 januari 2018 interview

9.3

Ze laten mijn moeder heel vrij in wat zij wil. Ze laten haar meehelpen met afwassen, omdat ze een bezige bij is. Ze wordt hierin gestimuleerd. Ik word daar ook altijd met open armen ontvangen. Er wordt naar mij geluisterd. Ik kom regelmatig met een vraag of een verzoek. Er is dan altijd iemand bereid om daar antwoord op te geven. Mocht er iets aan de hand zijn met mijn moeder, dan overleggen ze met mij. Ze geven aandacht aan de verzorging van mijn moeder. Ze lakken even haar nagels. Mijn moeder heeft wel een eigen kamer, maar zij zit daar bijna nooit. Ze zit altijd in de huiskamer. Ze vindt het hier gezellig. Ze eten en drinken gezamenlijk in de huiskamer. De accommodatie is alleen niet nieuw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Paasbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.