Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schoel - Sleen op 15 november 2016 interview

8.8

Het is een prachtige locatie. Van binnen ziet het er ook keurig uit. Er is een mooie grote badkamer. De medewerkers komen er echter niet aan toe om goed schoon te maken, maar daar kunnen zij niets aan doen. Ze hebben er gewoon veel te weinig tijd voor. Ik word goed geïnformeerd. Als er iets bijzonders is dan bellen ze mij of ze spreken me aan als ik er ben. De algemene informatie is ook goed. Mensen uit de aanleunwoningen die naar de grote zaal gaan krijgen gratis koffie en een koekje erbij, mensen die op hun eigen kamer blijven moeten zelf koffie kopen en krijgen geen koekje. Op zondag kregen de mensen die op hun kamer blijven een gebakje, maar dat is er ook niet meer bij. Mensen in de grote zaal krijgen dat nog wel. De instelling wil stimuleren dat alle mensen naar de grote zaal komen, maar daar moeten ze de mensen vrij in laten, vind ik. Eens per week kregen de bewoners een kroketje, maar dat is weggevallen door de bezuinigingen. Tegenwoordig krijgen mensen ook een aparte rekening voor de appelmoes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schoel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.