Treant, Woonzorgcentrum De Schutse

Schutselaan 26 7741 AP Coevorden
Deze locatie is onderdeel van Treant, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 4 november 2017 Interview

Als je het gebouw binnen komt is er veel levendigheid. Het is er gezellig. Het gebouw staat op loopafstand van het centrum. Mijn moeder heeft nog geen eigen kamer. Dat vind ik jammer. Ze zou graag haar eigen meubels om zich heen hebben. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Als ik iets vraag wordt er gelijk wat mee gedaan. Ik word gebeld als er iets met mijn moeder is. Ook van mijn moeder hoor ik goede berichten. Ze laten mijn moeder in haar waarde. Als mijn moeder niet aan de activiteiten mee wil doen, dan zullen ze haar niet dwingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.