Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 17 oktober 2017 interview

8.3

De kamer van mijn moeder is ruim. Er is een keukenblok in en ze heeft een eigen badkamer. Ze heeft ook een aparte slaapkamer. Het gebouw staat in een park. Er is uitzicht op de mensen die daar wandelen. Het gebouw wordt goed onderhouden. Ik vind het mooi. Er is in het gebouw ook een kinderopvang. Ook honden zijn er welkom. Dat vind ik heel bijzonder. Daar geniet mijn moeder ook van. Ik breng mijn eigen honden ook wel naar haar toe. Daar geniet mijn moeder van. Ik kan dan intussen boodschappen doen of naar de kerk gaan. Het is van oorsprong een christelijke organisatie en regelmatig wordt er een kerkdienst gehouden. Ook is er een Bijbelkring. Mijn moeder heeft de kwaliteit van leven niet meer door. Als ik er ben, dan is het beter. Mijn moeder wil nergens meer aan meedoen. Ze zit de hele dag op haar kamer en kijkt televisie. De medewerkers willen haar wel ergens bij betrekken, maar dat wil ze zelf niet. Soms gaat ze nog naar de bingo en ik neem haar ook wel mee de stad in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.