Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 18 oktober 2017 interview

8.3

De medewerkers hebben persoonlijk contact met mijn moeder en geven haar volledig de aandacht. Dat vind ik gewoon geweldig. Mijn moeder slaapt heel veel en ze doen hun uiterste best om het haar zo aangenaam mogelijk te maken. Mijn moeder ziet er altijd keurig uit. Ze zorgen dat haar haren netjes gedaan zijn en dat vind ik geweldig. Het zijn deze kleine dingen die het aangenaam maken. Ze zorgen ervoor dat ze 's morgens relaxt wakker wordt en niks moet. Dat vind ik super. Ze overleggen veel met mij en ze zoeken uit wat het beste voor haar is. Er lopen hier best veel vrijwilligers rond die alles in goede banen leiden. Samen met de vaste medewerkers vind ik ze een goed team vormen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.