Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 17 oktober 2017 interview

De omgang met de medewerkers vind ik heel goed. Als er iets is, dan hebben ze altijd tijd voor mij, ondanks dat ze het heel druk hebben. Het personeel heeft veel aandacht voor mijn broer. Ze proberen het hem zo gemakkelijk mogelijk te maken. De communicatie vind ik prima. Als ik iets vraag of mijn broer vraagt iets, dan wordt er altijd een passend antwoord gegeven. Men neemt daar ook echt de tijd voor en dat vind ik fijn. De accommodatie vind ik heel goed. Als ik binnenkom, dan voel ik mij meteen thuis. Het voelt heel relaxed. Het voelt niet als een zorginstelling. Het geeft mij een huiselijk gevoel en dat vind ik prettig. Verder heeft men ook altijd belangstelling voor mij. Dat geeft mij een goed gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.