Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 24 januari 2018 interview

8.5

Het verzorgend personeel is erg betrokken bij mijn moeder. Ze maken grapjes met haar en maken regelmatig een praatje. Mijn moeder is bedlegerig. Daardoor heeft ze hulp nodig bij het eten en die wordt haar ook geboden. Ze heeft de laatste tijd nogal wat last van haar gebit. Ze krijgt daarom havermoutpap en dat vindt ze heerlijk. Mijn moeder heeft onlangs in het ziekenhuis gelegen en kreeg daar enkele malen bezoek van de verzorgenden uit deze instelling. Dat hebben we erg gewaardeerd. Het is een heel mooi bejaardenhuis. In de centrale hal kunnen we broodjes gezond kopen en kunnen we wat drinken. Ook als bezoeker mogen we daar eten. Het is erg gezellig. Laatst was er een kindercircus. Mijn moeder werd met bed en al naar beneden gebracht. Er zijn korte lijnen in het contact met het personeel. Wij hebben een vast aanspreekpunt. Wij kunnen onze contactpersoon altijd mailen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.