Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 9 januari 2017 interview

8.7

Ik ben dik tevreden over de verzorging en de behandeling van mijn moeder. Ik vind de medewerkers ook hartstikke lief. Daarnaast letten zij goed op mijn moeder en wanneer de medewerkers denken dat er iets in de gezondheid niet goed gaat, dan wordt hiervoor direct de dokter ingeschakeld. Verder communiceren de medewerkers en ik met een communicatieschriftje. Zo zijn de lijnen kort tussen de medewerkers en mij. Hierdoor hoeven we niet constant bij elkaar op de deur te kloppen. Ook wanneer ik vragen heb, stel ik dit via het boekje. Dit vind ik goed gaan en ook een goed idee. Het enige waar ik minder tevreden over ben, is de verzorging van het opruimen van de kleding. Soms lijkt de kleding zoek, maar deze is dan ergens anders neergelegd. Gelukkig kan ik dit dan wel weer terug vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.