Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse

Schutselaan 26 7741 AP Coevorden
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 13 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het er prima geregeld bij dit verpleeghuis. Er wordt heel veel georganiseerd vanuit de instelling voor de bewoners, bijvoorbeeld verschillende muziekbands die ingehuurd worden om op te treden voor de bewoners. De vrijwilligers en sommige personeelsleden doen mee aan de activiteiten, samen met de bewoners en dat vind ik fijn. Mijn vader doet meestal ook mee aan deze activiteiten, bijvoorbeeld dagjes uit. Het personeel toont enorme betrokkenheid en belangstelling naar mijn vader toe. Zij tonen altijd veel begrip voor hem en geven persoonlijke aandacht aan hem en het gaat ook veel beter met zijn medische situatie sinds hij er verblijft. Ik word goed op de hoogte gehouden, via een gezamenlijke familie website. Deze website is door de instelling geregeld en dat vind ikzelf heel prettig, want ik kan hierdoor snel op de hoogte gehouden van wat er plaatsvindt in het verpleeghuis en ook vooral hoe het met hem gaat. Ik vind dit heel erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.