Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse

Schutselaan 26 7741 AP Coevorden
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 9 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn ouders hebben hier gewoond. Mijn vader woonde in een aanleunwoning en deze moest hij over het algemeen zelf schoonmaken. We hebben hulp ingeschakeld zodat hij zelf niet alles hoeft te doen. Dit vonden wij niet zo erg. Er was niet echt een andere optie. Verder had ik meer informatie gewild. Bijvoorbeeld wanneer er een dokter was langs geweest. Ze hielden mij niet altijd op de hoogte, maar het stoorde mij niet. Als er iets was, werden we serieus genomen. Mijn moeder zag er ook altijd keurig en verzorgd uit. Ze krijgen daar een dikke pluim voor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.