Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 18 oktober 2017 interview

9.5

Mijn vader zit hier op de afdeling dementerenden en hij heeft het hier heel erg naar zijn zin. Er wordt van alles voor de bewoners gedaan, zoals live muziek, bloemschikken en bingo. Dat vind ik allemaal heel goed voor elkaar. 's Morgens gaat mijn vader naar een andere afdeling, omdat hij nog niet dementerend genoeg is. Dit vind ik een prima oplossing, want mijn vader wil niet van deze afdeling af. De medewerkers gaan op een respectvolle manier met hem om en er wordt naar hem geluisterd. Als hij ergens tegenaan loopt, dan wordt daar een oplossing voor gezocht. Hij heeft zelf zo zijn favoriete medewerkers waar hij goed mee op kan schieten. Er is er onlangs een medewerker weg gegaan en dat vond hij heel erg. Ze houden rekening met zijn voorkeuren in het eten en de televisieprogramma's waar hij graag naar kijkt. Dat vind ik heel fijn. Het enige minpuntje vind ik dat het heel lang duurt voordat iets, wat ik aangegeven heb, ook gebeurd. Ik heb onlangs zelf iets aangegeven en daar is wel direct actie op ondernomen. Wat ik dan jammer vind, is dat ik daar zelf mee aan moet komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.