Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 18 oktober 2017 interview

7.7

Wij hebben een aanspreekpunt bij deze instelling. Daar kunnen we altijd terecht met onze vragen en we krijgen meestal gelijk een antwoord erop. Ik vind de verzorging van mijn broer prima. Als hij ziek is, worden wij erover geïnformeerd. Als het nodig is, krijgen we dagelijks een bericht over hem. Verder zijn naar mijn mening alle voorzieningen aanwezig in het gebouw, zoals een kapper en een café. Er worden allerlei dingen georganiseerd zoals spelletjesmiddagen. Er is een grote tuin bij. En het gebouw is gelegen nabij een park. Hij kan rustig naar buiten en dat vinden wij fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.