Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse - Coevorden op 9 november 2017 interview

9.3

Ze nemen de vragen en opmerkingen heel goed op. Mijn vader komt mijn moeder vaak halen. Er komt dan iemand boven mijn moeder ophalen. Komt mijn vader een keer niet, dan geef ik dat door. Vervolgens geven ze dat door aan mijn moeder en doen ze wat op dat moment het beste is voor mijn moeder. De afspraken worden ook goed nagekomen. Er zijn stagiaires die wel eens dingen vergeten, maar geen belangrijke dingen. De zorg is altijd prima. Als mijn moeder problemen heeft met slikken, dan zijn ze daar heel alert op. Haar eten wordt dan speciaal voor haar gemalen. Ze houden rekening met wat zij lekker vindt. Ze proberen haar om en om te laten liggen, zodat ze geen pijn heeft. Ook als mijn moeder echt iets niet wil, dan houden ze daar rekening mee. Als ze moe is, dan kan ze naar bed. Ze krijg dan haar eten op bed. Ze zijn heel lief en beleefd voor mijn moeder. Ze slaan een arm om haar heen. Ze spreken haar met respect aan. Het gebouw ziet er super en schoon uit. Het ruikt er fris. De inrichting wordt met de jaargetijden aangepast met versiering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.