Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 18 oktober 2017 interview

7.3

Als er afspraken gemaakt moeten worden, dan merk ik op dat deze niet altijd worden nagekomen. Ik denk dat dit komt, omdat dit via meerdere medewerkers loopt. Dat vind ik niet altijd leuk. Ik vind dat hier te weinig personeel aanwezig is. Soms moet mijn moeder ontzettend lang wachten, voordat ze uit bed gehaald wordt of ze komen te laat helpen met naar de wc gaan. Het is me opgevallen dat er maar twee verzorgers voor de nacht zijn, die zorg moeten dragen voor alle afdelingen en dat vind ik slecht. De medewerkers zelf vind ik heel goed. Ze zijn netjes en beleefd naar mijn moeder toe en ze hebben een luisterend oor, als de tijd dat toe laat. Ik heb onlangs een gesprek gehad over waar ik tegenaan loop en ik ben hierin serieus genomen. Er vinden hier veel activiteiten plaats die door vrijwilligers worden begeleid en dat vind ik heel netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.